A New York Times cikke arról tájékoztat minket, hogy több felmérés adatait is összesítették kutatók, majd arról számoltak be, hogy egy vállalkozás sikerét jó részt a megfelelő és egységes arculat határozza meg.
A cikk többek között azért érdekes, mert gyakran felejtik el a cégek ennek a fontosságát. A kreatív és figyelemfelhívó arculat azért fontos, mert a legelső lépés az értékesítés folyamán, hogy felhívjam magamra a figyelmet. Ezt pedig csak úgy tudom megtenni, ha valami jellemzőt mutatok fel. A cikk végigkísér három teljes felmérést, melyet világszerte ötszáz vállalkozás részvételével készítettek.
A pontos és fontos időpontegyeztetés mellett még számíthatunk rá, hogy további hasznos tippeket is ennek függvényében kell végrehajtani. Az értelmesebb része ennek továbbra is mindezt összevetve hatásos lehet.
Ezeket összehasonlítva kevés az esély, hogy minden pozitív legyen. Ekkor lép kapcsolatba ön velünk!
(A New York Times 2011-05-27-én megjelent cikke alapján.)